26 juni 2010

Leahs namnsdag!

Tack vare Svarten blev jag påmind om att Leah har namnsdag idag tillsammans med Rakel (hennes historiska syster). Har alltid tyckt att den engelska versionen av namnet, Rachael, är snyggare. Sen finns den semitiska versionen, Rahel.

Grattis på namnsdagen mitt lilla hjärta!! Lillan somnade tidigt idag, hon hade feber och ont i halsen, stackars liten...

Själv höll jag en utbildning om islamofobi idag och det gick jättebra. Avslutade med en lång promenad till Gamla Stan. Sedan bar det sig av hem till mamma och en stor middag med svärföräldrarna.

Nu njuter jag av att se Ghana spela som kungar mot USA. Go Ghana!

2 kommentarer:

Deeqa sa...

Leah är ett mycket vackert namn mashAllah :).Du får ge henne dunderhonung, shifaa inshallah.
2-1 till Ghana, Usa stick to your baseball! mwhaha

Fazeela Selberg Zaib sa...

Amin ya rabb! Tack my dear :) Det är så frustrerande ibland, man försöker med allt för att hon ska bli bättre men det är tålamod som gäller.

Jag är så glad att Ghana vann! haha definitivt...stick to all kinds of B-ball!

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP