16 mars 2010

Nu...

Youssou N'dour på SVT1 och Top Chef (ny säsong) på trean!

5 kommentarer:

Svarten sa...

Jag "träffade" en av mina sambos genom en kontaktannons. Vi hade känt varandra en längre tid, men det kom liksom aldrig till skott. Jag visste att hon alltid av nyfikenhet läste kontaktannonserna i lokaltidningen, så jag satte in en annons där jag beskrev henne och mig på ett sätt hon inte kunde missförstå. Hon ringde genast upp mig.

- Visst är det du som satt in annonsen?

Det kunde jag inte neka till. Tja, sedan blev vi ihop :-)

Fazeela Selberg Zaib sa...

I gotta hand it to you, det var den mest originala pick-upen jag hört på länge!

Points for creativity!!

Habiba sa...

Sjukt bra program om Youssou!

Next stop: Senegal, Africa. How on Earth are we gonna manage to go to all these places?!

Habiba sa...

Svarten, vilken luring du är! :p Det var faktiskt smart. Och ovanligt minst sagt :D

I agree bay, that is one very original "pick up" :D

Habiba sa...

That is "originell" I mean. Darn swenglish.

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP