17 mars 2010

ingentingisverige.se och Kreativa kontaktannonser

Jag frågade en kroniskt singel kille om hans "situation". När man frågar en arab om hans situation betyder det endast en sak: giftermål.

Han svarade med en djup suck av frustration: "Fazeela, ingenting! Gå till google och skriv ingentingisverige.se"

Jag kiknade av skratt men kände ändå för karln och drog till med en "ja det är ju tufft att hitta någon nuförtiden".

"Nej nej syster, i Kanada, vet du vad en tjejs föräldrar gjorde? Hon gillade att springa i skogen och då tryckte de upp en affisch där det stod: Vill du gifta dig med vår dotter? Och så beskrev de önskvärda egenskaper och satte upp affischen i skogen, på ett träd."

Hahahaahaaaa!! Jag tror magen spricker snart av skratt!! Om dina föräldrar skulle "hjälpa" (snarare stjälpa) dig med att hitta någon, vart skulle de sätta upp din affisch? Min affisch hade nog fått sitta på ett flygplan och snurra runt jorden ;)

2 kommentarer:

Habiba sa...

Haha get out!

Fatima sa...

hahaha! min hade nog suttit på en BUSS, jag spenderar större delen av mina dagar på såna..

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP