01 januari 2010

Nyårsutlottning: Voddler & Spotify!

Gott Nytt År allihopa!

Det var ovanligt lite fyrverkeri i år. Eller så känns det så. Har folk blivit miljömedvetna eller bara panka?


Har ju precis avslutat min första Voddler utlottning och det var så roligt att ge bort saker så nu vill jag fortsätta med ännu mer trevligheter inför det nya året. 2010.

Vi lever på 10-talet nu. Sist människan gjorde det hade kvinnor inte rösträtt. Idag leder vi länder!

Så, åter till tävlingen. Jag tänkte lotta ut tre olika paket:

1. Voddler och Spotify
2. Voddler
3. Spotify

Vad måste ni göra för att få ett utav dessa paket? Skicka mig ett mail på selbergzaib (at) gmail.com och säg vilket paket ni önskar så är ni med i utlottningen av det. Jag meddelar vilka vinnarna är om någon vecka. Good luck!

**UPPDATERING 2010-01-11

Tävlingen är avslutad. Nya tävlingar med Voddler, Spotify och Google Wave utlottningar kommer snart på bloggen så håll utkik!

5 kommentarer:

Misha sa...

weii tävlingsdags!!!
gillar du voddler??? längtar tills ja får prova det

evamar sa...

Har mejlat för jag testar gärna Voddler. Tänkte länka i min tävlingsblogg men fick för mig att du kanske inte skulle gilla det? Skulle du gilla det?

Olle sa...

Har skickat mail :)!

Fazeela Selberg Zaib sa...

Misha! Voddler är toppen om man äslakr film och särskilt om man har en tajt budget :)

Välkommen evamar, självklart kan du länka :) Lycka till!

Hej Olle! Jag håller tummarna för dig :)

Voddler invite sa...

Har redan Voddler. Kunde ha skickat Voddler invites till de som vill ha, men hittar tyvärr inte era e-mail adresser.

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP