28 november 2009

Eid i Barndomshemmet

Nyvakna Leah och jag i våra snygga outfits!

Är hemma hos föräldrarna nu efter en enorm matfest med en massa rätter och sötsaker. Paltkoma är det kanske inte alla svenskar som känner till, men ni norrbor vet vad jag menar. Jag befinner mig i någon slags matkoma just nu.

Så pass att syrran, brorsan, hans fru och jag själv somnade! Det har aldrig hänt förut... Am I getting old?!

Leah lekte för fullt med sin kusin Maia, de är så gulliga tillsammans! Men ärligt, ibland undrar jag om Leah och jag är släkt! Hon får mig att se solbrun ut och jag har alltid varit en blekfis!

Imorgon blir det ännu mer firande och så är det planerat att göra en ny pepparkaksmoské. Det här med pepparkaksmoskén har tydligen blivit lite av en grej. Mig veterligen är vi först i Sverige med detta koncept och jag och syskonen hade aldrig trott att det skulle få sådant positivt gensvar. Kul!

Min tunika, by the way, kommer från Indiska. Super läcker! Tack till mina fina man för den :)

2 kommentarer:

Fatima sa...

Att ni somnar på Eid är verkligen förståerligt hehe, så mycket som man har stått i innan och allt man stoppar i sig haha! :)

Pepperkaksmosken är grymt tjusig. ;)

Älskar tunikan! :)

Fazeela Selberg Zaib sa...

Eller hur Fatima! Man är helt slut till slut :)

Jag ska strax lägga upp årets pepparkaksmoské..den blev väldigt pyntad lol

Thank you...älskar den med! Åk till INDISKA! Massa snyggt både inredning och kläder!

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP