01 oktober 2009

Rosa Oktober & Blogginsamling!



Mellan 15- 20 kvinnor insjuknar i bröstcancer varje dag. Bröstcancer är den vanligaste cancerformen bland kvinnor. Och alla män, detta gäller er också då även ni kan få det. Och era mammor, systrar och döttrar.

Denna månad uppmanar jag oss alla att frossa i Rosa och ägna några stunder och eftertanke åt Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj som börjar idag och avslutas med en stor tv-gala i Malmö den 29 oktober.

Under denna månad kommer var tionde unika besök jag får generera 1 kr som jag donerar till Cancerfonden. Läs mer om min insamling på Rosa Bandets hemsida.


Mitt mål är att få in minst 10 000 besökare innan den 29 oktober vilket skulle ge 1 000 kr till forskning!

Sprid ordet om insamlingen!

DN, SvD, Expressen, Aftonbladet

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer:

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP