13 oktober 2009

Bröllop och Begravning

Veckan som varit har minst sagt varit en berg och dalbana känslomässigt. Från att ha börjat med beskedet om en bekants bortgång, något som även rapporterades i tidningarna (33-årig dykare som försvann under en dykning i Värmdö) avslutades den med två dagar i Göteborg och min väninnas bröllop.

Jag var toastmaster eller jämställt sagt blir det väl toastmadam? Vackert bröllop var det och ännu en gång en global tillställning då hennes föräldrar har rötter i Pakistan och han är amerikansk konvertit. Gott och blandat kallas det! Precis som jag!

Jag har en massa bloggläxa att göra då jag inte uppdaterat på ett tag, jag vet! Will get right on it!

Andra bloggar om: , , , , ,

3 kommentarer:

Habiba sa...

Oh yes..get cracking! :D det e lite dött här..:p

Fatima sa...

Jag är också god och blandad! :D

Fazeela Selberg Zaib sa...

Självklart är du det Fatima! :)

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP